Garantie op jouw fotobehang
Je behang voldoet niet? Samen komen we er wel uit.
Vol verwachting open je de doos met je nieuwe fotobehang. Maar helaas, het is toch iets anders dan je had verwacht. Wat kun je van ons verwachten? We kijken graag samen met je naar een oplossing. Weten wat in jouw geval mogelijk is? Lees hieronder onze garantievoorwaarden, zodat je weet waar je aan toe bent.
Controleer je behang
Voor je aan de slag gaat met ons fotobehang is het belangrijk dat je het stappenplan, zoals beschreven in de handleiding volgt. Controle van jouw fotobehang is dan ook erg belangrijk. Rol daarom na ontvangst het behang volledig uit en leg de banen op de juiste volgorde, zodat je het fotobehang kan controleren op oneffenheden of andere foutjes.
In principe kun je het fotobehang aan ons retourneren zonder opgave van reden, wanneer het behang nog netjes in de verpakking zit. Je maakt dan gebruik van de wettelijke 14 dagen bedenktijd. Retourneren kun je dan doen volgens onze retourvoorwaarden.
Garantie op fotobehang
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit geldt voor zowel het behang als de accessoires die je bij ons koopt. Je dient dit binnen 14 dagen bij ons te reclameren.
Nu zul je zeggen, maar behang is toch gewoon behang, wat valt er dan onder de garantie?
Onder onze garantie valt het volgende:
- De afbeelding op het fotobehang is gelijk aan de afbeelding (of uitsnede van de afbeelding) zoals je die in onze webshop hebt besteld.
- De kleuren van het fotobehang komen overeen (kleine kleurafwijkingen in verband met scherminstellingen kunnen voorkomen) met de kleuren zoals je die in de webshop bij de afbeelding ziet of gekozen hebt in geval van een zwart-wit print.
- De afmetingen van het fotobehang komen overeen met de afmetingen die je hebt opgegeven bij je bestelling.
- Er zitten geen scheuren, oneffenheden en print-fouten op het fotobehang.
Wanneer je behang niet aan bovenstaande punten voldoet, neem dan direct contact met ons op. We zullen je vragen het behang terug te sturen en we gaan direct aan de slag met de controle van de fotobestanden. Natuurlijk printen en versturen we opnieuw voor je. Geheel kosteloos.
Let wel op: wij verwachten van je dat je jouw fotobehang beoordeeld op de juiste afbeelding, kleur en kwaliteit voor je het op de muur plakt. Eenmaal gemonteerd kunnen wij 80% tot 100% inhouden bij restitutie van de aankoop wanneer je aanspraak wilt maken op je herroepingsrecht na montage. Uitzondering is wanneer je product non-conform geleverd is.
Tevredenheidsgarantie ⭐
Voldoet je fotobehang technisch wel aan alle voorwaarden (juiste foto, correcte afmetingen, geen beschadigingen bij levering) dan voldoet je product aan onze basis garantievoorwaarden.
Maar… ben jij niet tevreden, omdat het product toch anders is dan je had gehoopt? Dan kun je gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie. Neem contact met ons op en we gaan samen op zoek naar een oplossing. Het is dan wel belangrijk dat je het fotobehang nog niet op de muur hebt geplakt.
Behang met eigen foto
Heb jij behang met een eigen foto besteld? Dan is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de tevredenheidsgarantie. Dit behang is gepersonaliseerd voor jou en kunnen wij niet verkopen aan andere klanten.
Mocht je echter niet tevreden zijn met het fotobehang met eigen foto, neem dan contact met ons op voor een redelijke oplossing.
Beschadigd ontvangen fotobehang
Is jouw fotobehang beschadigd bij aflevering en kun je dit al zien bij de bezorging, omdat de doos niet meer in vorm is? Weiger dan de ontvangst van het pakket en neem contact met ons op. We gaan direct voor je aan de slag om jouw fotobehang opnieuw in productie te nemen. De oude bestelling zal binnen enkele dagen bij ons terugkomen.
Ons adres voor retourzendingen
Je kunt je fotobehang in de originele doos terugsturen aan ons. Je kunt bij een PostNL, DPD of UPS servicepunt terecht om het pakket in te leveren. Zorg ervoor dat het pakket voldoende gefrankeerd wordt, je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen van je bestelling. Wanneer de oorzaak van het retourneren bij Wallgroup ligt, dan zullen we de kosten van het retourneren bij ontvangst van je retour aan je terugstorten.
Wallgroup B.V.
Landauer 6
3897 AB, Zeewolde
The Netherlands